Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Ceny wszystkich produktów i koszty wysyłki obowiązujące w chwili złożenia zamówienia mają charakter wiążący.

Płatności należy dokonywać na konto:

67 1140 2004 0000 3402 3924 4902



Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  • kartą płatniczą - VISA i MasterCard,
  • przelewem online - m-Transfer, Płace Inteligo, MultiTransfer, BZWBK24, Nordea, BPH, Płace Inteligo,
  • przelewem zwykłym lub płatność w urzędzie pocztowym.

Jak zamawiać?



Zawsze działamy na przejrzystych zasadach. Dlatego przygotowaliśmy dla Was specjalną podstronę, dzięki której lepiej poznacie zasady funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Dowiecie się jakie są możliwości dostarczenia zamówionych produktów, jakie formy płatności akceptujemy, a także jak reagować, kiedy przesyłka jest uszkodzona.



Umożliwiamy trzy warianty dostarczenia zamówionego produktu do klienta:

  • szybko – przesyłka kurierem, dostępna na drugi dzień,
  • ekonomicznie – priorytet Poczty Polskiej, czas oczekiwania nie powinien przekraczać 2 dni roboczych,
  • szybko i bardzo ekonomicznie – zawsze można odebrać zamówioną fototapetę, naklejkę lub plakat w siedzibie naszej firmy. I to zupełnie za darmo. Kiedy Twój produkt będzie wydrukowany i gotowy do odbioru, od razu Ciebie poinformujemy.

W troskę o dobro środowiska naturalnego, zalecamy do wybrania ekologicznego opakowania dla swojej przesyłki. To w żaden sposób nie zmienia ceny zamówienia, a pozwala chronić otaczający nas świat.



Płatności

Proponujemy dwie możliwości zapłacenia za fototapetę, naklejkę czy też plakat papierowy. Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z platformy Przelewy24.pl, która pozwala na szybkie i bezpieczne uiszczenie kwoty przez Internet. Skorzystanie z tej metody, znacznie przyspiesza cały proces realizacji zamówienia.

Oprócz tego, istnieje również możliwość dokonania płatności za pośrednictwem banku lub placówki pocztowej. Trzeba jednak pamiętać, że rozpoczynamy realizację zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty – dlatego w tym przypadku, czas oczekiwania na produkt może nieznacznie się przedłużyć.



Ważne!

Kiedy zauważycie, że otrzymana przesyłka jest zniszczona, ma wgniecenia lub ślady jej otwierania, proszę koniecznie zgłosić to kurierowi, który jest zobowiązany do spisania odpowiedniego protokołu. Chociaż dokładamy wszelkich starań, aby odpowiednio zabezpieczyć wysyłany towar, nie mamy wpływu na dziania firmy kurierskiej oraz Poczty Polskiej. Niezgłoszenie zniszczenia może w znaczny sposób utrudnić proces reklamowania produktu, a nawet go uniemożliwić.